Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги някой може ли да ми каже какво е релето за перките, че няколко пъти тоя месец не ги изключва след гасене на колата и съответно като не ги чуя и акумулатора пада.Да знам какво е, че да си го взема и да го сменя като разглобя, че много кофти. Като я чуя вадя клемата на акумулатора ама не е работа.Забелязах и още нещо - като разкачах + на акумулатора клемата беше бая топла ... не знам дали е нормално.

    Comment


    • Колеги, моя параход прави мизерии вече половин месец...
      От няколко седмици на моменти чувам странно съскане като от пукнат маркуч по турбо пътищата.Преди 2 дена вечерта излизах и почна като настъпя и стигне на 3-та 4-та около 3000 оборота светва дюзата и докато не върна педала на газта не изгася.Карах я в сервиз да я огледат защо пренадува (грешка P0235 набива) и ми казаха вечерта, че няма нищо спукано и, че си надува нормално...на 4200 оборота правила 1 бар но това на място и не са я карали. В движение обаче скача на 1.5 и забива.Като се прибрах почнах да гледам и аз и аз не видях спукан маркуч.Бърках с една дълга отверка да натисна лостчето което движи геометрията на турбото и като напъна на долу хлътва около 0,5-1см. като на пружина и после се връща пак горе...явно не е запекла геометрията.
      От какво може да пренадува според вас? Мисля си за актуатор...но все пак ми се чува странно съскане като настъпя което не е винаги.Ако е актуатор ще има ли съскане от него, защото като гледам не се управлява коректно геометрията да разтоварва ако мисля правилно.

      166 2.4 JTD 136

      Comment


      • опа другари, кажете как да вкарам кода от картата на ICS-а,
        само последните цифри ли или всичко
        sigpic
        Alfa Romeo 145 1.9 JTD, 105Hp. - до 2012г.
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 136Hp. - до 2016г.
        Subaru Outback 2.5i 165Hp automatic - сега

        Comment


        • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
          Колеги, моя параход прави мизерии вече половин месец...
          От няколко седмици на моменти чувам странно съскане като от пукнат маркуч по турбо пътищата.Преди 2 дена вечерта излизах и почна като настъпя и стигне на 3-та 4-та около 3000 оборота светва дюзата и докато не върна педала на газта не изгася.Карах я в сервиз да я огледат защо пренадува (грешка P0235 набива) и ми казаха вечерта, че няма нищо спукано и, че си надува нормално...на 4200 оборота правила 1 бар но това на място и не са я карали. В движение обаче скача на 1.5 и забива.Като се прибрах почнах да гледам и аз и аз не видях спукан маркуч.Бърках с една дълга отверка да натисна лостчето което движи геометрията на турбото и като напъна на долу хлътва около 0,5-1см. като на пружина и после се връща пак горе...явно не е запекла геометрията.
          От какво може да пренадува според вас? Мисля си за актуатор...но все пак ми се чува странно съскане като настъпя което не е винаги.Ако е актуатор ще има ли съскане от него, защото като гледам не се управлява коректно геометрията да разтоварва ако мисля правилно.

          166 2.4 JTD 136
          Геометрията ти работи с налягане. Щом пренадува, явно не й стига налягане да измести. Огледай около маркучето към актуатора да не би там да има пробив

          пп: на място няма как да се види дали пренадува, тия в сервиза нищо не са направили
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • Пак проблем с пръскалките,отново се запушиха,интересно е че се запушва нещо в самото казанче и ако го продухам със сгъстен въздух тръгва,но след ден два пак същата история.Вътре в казанчето имали някаква цедка или филтър който да ми е запушен и как се сваля самото казанче,май трябва да се свали подкалника,но дано не се сваля и бронята?

            Comment


            • Няма цедки. Напълни ги с вода и после го източи с един маркуч по принципа на скачените съдове и така няколко пъти и боклуците ще излязат. Запушва се сигурно моторчето

              ---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:36 ----------

              Няма цедки. Напълни го с вода и после го източи с един маркуч по принципа на скачените съдове и така няколко пъти и боклуците ще излязат. Запушва се сигурно моторчето

              ---------- Post added at 21:39 ---------- Previous post was at 21:37 ----------

              Няма цедки. Напълни го с вода и после го източи с един маркуч по принципа на скачените съдове и така няколко пъти и боклуците ще излязат. Запушва се сигурно моторчето
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • Колеги, имам един проблем от скоро. При подаване на газ нали когато ускорявам и най-осезателно на 3, 4 предавка долу в краката ми се появява едно тресене. Прави го само като натисна газта, когато карам с постоянна скорост го няма това. Четох на няколко места, че най-вероятно се дължи на разбито вътрешно каре или скъсан тампон на двигателя. Вие какво мислите по-въпроса? Колата е тази от подписа ми.
                Алфа...всичко друго е компромис!
                http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                Comment


                • Може и двете да са колега - тампона като замине от вибрациите се разбива и карето, при мен и двете бяха капут
                  Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                  Comment


                  • здравейте, с какво се маха тая лепкава боя след автомивката, жабката зад задните седлаки е такава лепкава, свалих я и се чудя с какво да подхождам към нея, после дали тр да пръчкам основа или директно с боята? Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ще съм благодарен за отговара.
                    Alfa 166 2.4 JTD '03 150HP Ex
                    Espace 2.2 DCI '06 150HP

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Dr Z Покажи съобщение
                      здравейте, с какво се маха тая лепкава боя след автомивката, жабката зад задните седлаки е такава лепкава, свалих я и се чудя с какво да подхождам към нея, после дали тр да пръчкам основа или директно с боята? Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ще съм благодарен за отговара.
                      Търсачката не хапе! http://clubalfaromeo.com/forum/searc...archid=3899226

                      Comment


                      • И аз имам тая гадост...как я свали
                        Last edited by Alfaro76; d.m.y г., 18:24.
                        sigpic
                        Alfa Romeo 145 1.9 JTD, 105Hp. - до 2012г.
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 136Hp. - до 2016г.
                        Subaru Outback 2.5i 165Hp automatic - сега

                        Comment


                        • Днес за майтап отидох в итал Ауто
                          Оригинален ключ струва 1650 лв
                          Оригиналната топка е по-евтина само 560 лв
                          Логата изобщо без пари 109 и 130

                          Голям смях, Алфа конкурира Мерцедес, колегата дето каза, че е висок клас кола май е бил прав
                          Alfa 166 2.4 JTD '03 150HP Ex
                          Espace 2.2 DCI '06 150HP

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Dr Z Покажи съобщение
                            Голям смях, Алфа конкурира Мерцедес, колегата дето каза, че е висок клас кола май е бил прав
                            Точно така. Я калкулирай цената на една кола, като сбор от части закупени от там и ще видиш, че и Ролс Ройсът е по-евтин.

                            Някога имаше една такава приказка:

                            Колите биват:

                            - скъпи
                            - дълги
                            - студени
                            - тесни
                            ............

                            Скъпите са Москвичите, защото на всеки 100 км. трябва да подменяш по нещо.

                            Дългите са Вартбурзите - 4 м. кола и 15 м. пушек

                            Студените са Мерцедесите, защото вътре се возят жени със скъпи кожени палта.

                            Тесните са Бентлитата, защото на задната седалка винаги се возят по един.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Dr Z Покажи съобщение
                              здравейте, с какво се маха тая лепкава боя след автомивката, жабката зад задните седлаки е такава лепкава, свалих я и се чудя с какво да подхождам към нея, после дали тр да пръчкам основа или директно с боята? Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ще съм благодарен за отговара.
                              Първоначално публикувано от Alfaro76 Покажи съобщение
                              И аз имам тая гадост...как я свали
                              Купувате си спирт 95% от аптеката и с една хавлия (прежалена за изхвърляне) започвате да търкате...
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • Колеги имам един проблем, вече втори път сменявам пистов ремък през около 7-8 хл. километра и сега пак почна по- малко да се чува ,че буксува! Ролките ги въртя добре са, от какво може да е ремъците които слагам са марка Гейтс! Дали е до ремъка или обтягащия механизъм прави проблеми?
                                Alfa 166jtd,1999

                                Comment

                                Working...
                                X